Salgskurs m/Morten Brandt

Lær mer om kundeverdi, om kommunikasjon og om å verdiskape gjennom andre

En sann mester i kommunikasjon og motivasjon. Humoristisk, morsom og kunnskapsrik. En av Norges fremste eksperter på salgsutvikling. Morten Brandt har tidligere jobbet i STI, tidligere Euro Business School, siden 1988.
Morten Brandt har totalt hatt ca 300.000 kursdeltagere. Han drifter også utviklingsprogrammer for store bedrifter innenfor ledelse, salg og service.
Han deltok i konstruksjonen av programmet som ble kjørt for Flytoget i årene før de toppet listen over bedrifter i Norge med mest tilfredse kunder. (Norsk kundebarometer 2008 – BI)

Serviceteknikere – KUNDEVERDI

26. mars kl. 09:00-15:00

  • Hva kjennetegner den beste kundebehandling? Hva gjør kunder ekstra fornøyd?
  • Hvordan skal vi øke verdien i våre kunderelasjoner, for både kunden og oss selv?
  • Å planlegg og tilrettelegge for en god kundebehandling
  • Kommunikasjon: Hvordan oppnå tillit og kontakt. Hvordan gi kunden den optimale rådgivning
  • Bestem din framgang: Realistiske mål for forbedringer og praktiske tiltaksforslag

Utbytte:  Deltakerne skal øke motivasjon og trygghet i salg og generell kundebehandling

 

Ordre/kundemottakere – KOMMUNIKASJON

28. mars kl. 09:00-15:00

  • Kundeforståelse: Hvem er kundene, og hvorfor tar de kontakt med oss?
  • Kommunikasjonsteknikk: Å forstå for å bli forstått. Tillit, effektivitet, positivitet og profesjonalitet
  • Praktisk håndtering av avvik og kundeklager
  • Motivasjon i hverdagen. Hvordan snu en nei-dag til en ja-dag
  • Bestem din framgang: Realistiske mål for forbedringer og praktiske tiltaksforslag

Utbytte: Deltakerne skal sikre profesjonalitet i kundebehandling og øke kundenes tilfredshet

 

Salgsledelsen – Å VERDISKAPE GJENNOM ANDRE

2 dager:  1. april kl. 10:00-17:00 og 2. april kl. 08:00-15:00

  • Suksess innen salgsledelse: deltakerne skal trene i praktisk utøvelse av ledelse innen salgsutvikling. Kompetanse – kultur – struktur
  • Prestasjonsutvikling: Salgsferdigheter du kan måle, lede og trene på. Skap en salgskultur
  • Ulike lederroller: Dine valg og din atferd som påvirker menneskene rundt deg
  • Praktiske og enkle kommunikasjons- og ledelsesmetoder som virker i hverdagen
  • Bestem din framgang: Realistiske mål for forbedringer og praktiske tiltaksforslag

Utbytte: Deltakerne skal lære å stimulere og utvikle salget i bedriften

KURSSTED: MGFs lokaler i Henrik Ibsens gate 90 på Solli Plass i Oslo

Påmelding MGF - salgskurs

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.